Tuesday, June 24, 2014

CONTEST KISAH DI BULAN PUASA : JOM SEBARKAN KEWUJUDAN KUTOOOBAMBOO 2

CONTEST KISAH DI BULAN PUASA : JOM SEBARKAN KEWUJUDAN KUTOOOBAMBOO 2 

contest KUTOOOBAMBOO 2 DISINI
kisah di bulan puasa 
sewaktu aku berumur 20tahun (2001) aku tidak menyangka puasa kali ini sebenarnya penuh satu cabaran yang tak kuduga. ia betol sebuah kematian dalam ahli keluarga aku tp bukan dikalangan adik-beradik. kehilangan besar 'nenek' sungguh tak kusangka. memang tersentak kerana berbaki tujuh hari hendak menjelang syawal. 

sewaktu mendapat panggilan arwah nenek aku tengah bekerja. tiba-tiba disapa oleh boss aku yang menyampaikan berita sedih.

rebah seketika... terus aku start moto pulang kerumah dengan keadaan mata berlinang. 

tak sanggup rasa nya hendak meneruskan penulisan ini kerana aku terlalu sedih. sekian.

 

1 comment:

SALAM SEJAHTERA KOMEN DAN JANGAN LUPA FOLLOW BLOG INI DAN LIKE KUTOOOBAMBOO YER