Thursday, August 18, 2011

Berhati-hati dengan Contest 3rd Party yg menawarkan Games!



Salam, dibulan puase ni ericoanaci dikejutkan dengan Statement Bill dari Maxis. ape yg membuat hati ericoanaci ni marah adalah disebabkan oleh bill kali ni lebih banyak bayaran nya dari sebelum ni... ni yang nak memaki ni (pak kal jer bulan puase)..aq tgk lah kenapa banyak sangat. dan aq dapati ader satu statement di cas rm8.00 hampir setiap hari total dia RM72.00 peh kaya ko yerk suka2 hati jer nak cas. padahal ak tak dapt satu sen pun game yg ko antar.. terus aq cll maxis 1800821123 n bertya kenapa leh jd macam ni....



Perbualan secara rawak
ericoanaci:: Slmt tgh ari
maxis : Slmt tgh ari En. boleh saya bantu..
ericoanaci: terus aku citer probelm kat atas
Maxis : sbny nya itu dari 3rd party pnya yg En telah aktivkan sendiri, boleh dptkan pengesahan dr En. Nama no. tepon n IC?
ericoanaci: boleh..tp saya tak pernah dapt apa2 dari GEn-X SMS???
Maxis : mungkin org lain tertekan atau budak2 kecil?
ericoanaci: boleh tak En stopkan?
Maxis : boleh, tp sekiranya dlm tempih 24jam ader benda tu antr report pada Maxis. so saya akan stop kan. tgu sebantar...
ericoanaci: tgu punya tunggu..... dlm 2 minit....
Maxis: ok En saya telah stopkn.
ericoanaci: ok tq.
Maxis: ada ape3 lagi yg boleh sy bantu?
ericoanaci: takada tq.
Maxis: ok tq, sy En Arif terima kasih..
tot tot tooootttt...






4 comments:

SALAM SEJAHTERA KOMEN DAN JANGAN LUPA FOLLOW BLOG INI DAN LIKE KUTOOOBAMBOO YER